Τετάρτη 26 Δεκεμβρίου 2007

να σκαρφαλώνω ορίζοντες

λύτρωση η αγάπη
κι απόγνωση η αχίλλειος πτέρνα της

διαμπερής να σκαρφαλώνω ορίζοντες
σε διάσελα και ανθισμένους λόφους,
έλπιση τα λόγια σου
βράχο θρυμματίζουν ανίατης ανίας,
άχρωμης σιγής αντίδοτο,
ηφαιστείου έκρηξη η παρουσία σου
ορυκτή μοναξιά εξοστρακίζει
δωρίζοντας έδαφος γόνιμου δίαυλου

μη μείνεις αιωρούμενος για πολύ...
φαράγγι άπατο το ίσως
ίλιγγος...
μην κοιταχτείς σε λίμνη ενδοιασμού
γιατί θα αναγνωρίσεις
κάποιον που σου μοιάζει
μα δε θα είσαι εσύ

άυλη γέφυρα αέρινη,
πέτα σχοινιά,
κλαδιά μπήξε βαθιά
σε σπλάχνα θεριού θεού,
σε θέλω ονειρογέννητα...

μην η ευτυχία μας προσπεράσει...
θα λυπηθώ
αν κάποτε σε βρω
αν άδοξα θα σ' έχω χάσει

άκου
κλαίει λευκή του δρόμου μου
η πυξίδα
τη λύπη σου ενδύθηκε βορρά
ανατολή έξω απ'το γέλιο σου
δε δείχνει
και δύση άλλη απ' τα κλειστά σου βλέφαρα
δε νιώθει

νύστα έπιασε τις αντιστάσεις μου
και στάσεις άλλες δε χαλαλίζω
σε άστοχους αστόχαστους τοξότες...

του ανέμου εσύ η δρασκελιά
κι εγώ με χιόνι στα μαλλιά...

7 σχόλια:

Παναγιώτης Χατζησάββας είπε...

Χριστουγεννιάτικος οίστρος!!!
Πολύ ωραία Ιππολύτη! Τους χαιρετισμούς μου...

ΙΠΠΟΛΥΤΗ είπε...

και τους δικούς μου χαιρετισμούς στο πανέμορφο νησί σου
και σε σένα χριστουγεννιάτικες ευχές και όχι μόνο

σ'ευχαριστώ...καλό σου βράδυ

skoinovatis είπε...

Πολύ ωραίο κι αυτό...
"άυλη γέφυρα αέρινη,
πέτα σχοινιά,
κλαδιά μπήξε βαθιά
σε σπλάχνα θεριού θεού,
σε θέλω ονειρογέννητα..."

Εύχομαι ονειρογέννηση...
Καλό βράδυ

Ανώνυμος είπε...

"Σε θέλω ονειρογέννητα"

Απίστευτο!

Ποιός άραγε να στέκεται μετέωρος, χτυπημένος απο μια τέτοια αστραπή;

(κρυφά τον μακαρίζω)

Παναγιώτης Χατζησάββας είπε...

Kalo brady ki apo mena me euxes gia eytyxia kai o,ti allo potheies sth zwh sou.
Filia...

Socrates Xenos είπε...

Χρόνια Πολλά
Καλή Χρονιά, Ιππολύτη
και πολλές πολλές εμπνεύσεις

Unknown είπε...

Μου λείψατε...

Λίγο έλειψα και εσείς "μεγαλουργήσατε" και πάλι...
Τι όμορφα όλα!!!

"σε θέλω ονειρογέννητα...

μην η ευτυχία μας προσπεράσει...
θα λυπηθώ
αν κάποτε σε βρω
αν άδοξα σε έχω χάσει [...]

του ανέμου εσύ η δρασκελιά
κι εγώ με χιόνι στα μαλλιά..."

Εύχομαι μια νέα χρονιά γεμάτη έμπνευση και αγάπη!

Σας στέλνω πολλά φιλάκια
και μια γλυκειά καληνύχτα!